Thursday, January 29, 2009

Οι ενεργοί πολίτες αντιδρούν στην 'Κοινωνική Μηχανική' της Νέας Τάξης!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑ ΑΚΕΛ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

28 - 01 - 2009

Οι εκπαιδευτικοί της Κύπρου, τιμούν την ελληνική σημαία και θεωρούν την ελληνοκεντρική Παιδεία, αδιαπραγμάτευτη.
Αντιδρώντας στο μήνυμα του απαράδεκτου κομμουνιστή και διεθνιστή υπουργού Παιδείας της Κύπρου Ανδρέα Δημητρίου για τη μνήμη του Εθνάρχη Μακαρίου, τονίζουν ότι "επιχειρείται με έμμεσο τρόπο η απόδοση ίσων ευθυνών για τα τραγικά γεγονότα του 1974 στην Κυπριακή Δημοκρατία, την ηγεσία και το λαό της όσο και στο βαθύ κράτος της Τουρκίας και τις εξτρεμιστικές τουρκοκυπριακές δυνάμεις".


Στην εγκύκλιό της η ΟΕΛΜΕΚ, η αντίστοιχη ΟΛΜΕ της Κύπρου, αναφέρει πως απηύθυνε έκκληση στον υπουργό Παιδείας να αφαιρεθεί το επίμαχο σημείο και να σταλεί διορθωτική ανακοίνωση. Φυσικά, ο υπουργός δεν το έκανε, για αυτό και οι εκπαιδευτικοί έκριναν σκόπιμο να επανέλθουν, προβαίνοντας σε "αποκατάσταση της αλήθειας". Μια αλήθεια, που το ΑΚΕΛ, χέρι-χέρι με ανθελληνικούς κύκλους, προσπαθεί να αλλοιώσει, καταλογίζοντας ανύπαρκτες ευθύνες για "εγκλήματα" στο ελληνικό στοιχείο, σε μια προσπάθεια δημιουργίας συμπλέγματος ενοχών στους Έλληνες και αδρανοποίησής τους. Παραθέτουμε το έγγραφο της ΟΕΛΜΕΚ:

Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού κ. Ανδρέα Δηµητρίου
για τον Εθνάρχη Μακάριο

Έντιμε κύριε Υπουργέ,

Εκφράζουμε τη διαμαρτυρία μας για σημεία που υπάρχουν στη δεύτερη παράγραφο και αναφέρονται στις διακοινοτικές συγκρούσεις και ταοποία επιδέχονται παρερμηνείες. Πιστεύουμε ότι σε κείμενα που απευθύνονται στους μαθητές, κατά κύριο λόγο, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε ό, τι αφορά την ερμηνεία της ιστορίας μας.
Κάνουµε έκκληση όπως το επίμαχο σημείο «διακοινοτικές συγκρούσεις,τις οποίες προκάλεσαν παράνομες και εξτρεμιστικές Ελληνοκυπριακές και Τουρκοκυπριακές Οργανώσεις» αφαιρεθεί και σταλεί διορθωτική ανακοίνωση.

Η Πρόεδρος
Ελένη Σεµελίδου
Ο Γεν. Γραμματέας
Κώστας Χατζησάββας

Αναδημοσίευση από elkosmos.gr

http://elkosmos.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=1893&Itemid=1

No comments:

Post a Comment