Ανήκω στο σιωπηλό πλήθος των
Ελλήνων το οποίο βλέπει να υποτιμάται η Νοημοσύνη του και να απαξιώνεται η
Γνώση, η Πείρα και η Λογική του από τους πολιτικούς και τα ΜΜΕ, και το οποίο
διαπιστώνει καθημερινά ότι του αφαιρείται η Ελευθερία του, απειλείται η
Δημοκρατία του, και ότι η Ευρώπη μετατρέπεται σε ένα εκτεταμένο Δικτατορικό Καθεστώς
στο οποίο η Ελλάς είναι σφάλμα να ανήκει.
Ουδέποτε οι
Έλληνες ήσαν ρατσιστές αφού έχουν ζήσει αρμονικά τόσα χρόνια ως υπήκοοι σε
Αυτοκρατορίες όπως η Βυζαντινή, και ως πρόσφυγες, λόγω των Οθωμανών Τούρκων
δυναστών τους, σε φιλόξενες Αυτοκρατορίες όπως της Ρωσίας, της Αγγλίας, της
Γαλλίας και της Αυστρο-Ουγγαρίας.
Ο
αντιρατσιστικός νόμος, ο οποίος έρχεται από την Ευρώπη με Κοινοτική Οδηγία να
εφαρμοσθεί και στην Ελλάδα, είναι ο κατάπτυστος Νόμος Γκεϋσώ ο οποίος
ποινικοποιεί τη Γνώμη (Νόμος Γκεϋσώ: «Το Αδίκημα της Γνώμης»)!!! Βάσει
του Νόμου Γκεϋσώ συνελήφθη ο διανοητής της Γαλλικής Αριστεράς (Μωαμεθανός το
θρήσκευμα) Ακαδημαϊκός Roger Garodu
και καταδικάστηκε σε 3 χρόνια φυλάκιση, διότι έγραψε βιβλίο στο οποίο
διετείνετο ότι τα Εβραϊκά θύματα του Ολοκαυτώματος (από τους Γερμανούς Ναζί)
δεν ήσαν 6 εκατομμύρια αλλά πολύ πιο λίγα. Και βέβαια, για κάθε έντιμο άνθρωπο,
είτε ήταν 6 εκατομμύρια, είτε 2 εκατομμύρια, είτε 6 μόνον άνθρωποι, είναι ένα
γεγονός τρομερό, ανεπίτρεπτο και πρέπει πάντοτε να θεωρείται ως αποτρόπαιο
έγκλημα κατά της Ανθρωπότητος, όπως άλλωστε και κάθε άλλη Γενοκτονία, όπως των
Αρμενίων, των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας (από τους Τούρκους) των
Ρομά και άλλων κοινωνικών ομάδων (από τους Γερμανούς Ναζί).
Αλλά ας μη
ξεχνάμε τη ρήση του Βολταίρου (κατεξοχήν εκπροσώπου του Διαφωτισμού): «Μπορεί να διαφωνώ μαζί σου και η γνώμη μου
να διαφέρει από τη δική σου όσο η ημέρα με τη νύχτα, αλλά θα έδινα και τη ζωή
μου ακόμη για να μπορείς να λες ελεύθερα τη γνώμη σου». Ο κάθε άνθρωπος
κρίνεται από τα λόγια και τις πράξεις του, και βέβαια όταν εμπίπτουν στον
Κώδικα του κοινού Ποινικού Δικαίου θα δικάζονται και θα καταδικάζονται
αναλόγως. Αλλά είναι ανάρμοστο, αντιδημοκρατικό και ανελεύθερο να
ποινικοποιείται η Γνώμη, διότι τότε ενταφιάζεται η Αρχή της δημοκρατίας, δηλαδή
η ελευθερία του Λόγου. (Τελικά η λογοκρισία δεν πέθανε; Ή μήπως βρυκολάκιασε;)
Και ας μην λησμονούν οι, ομιχλώδους σκέψεως, κρατούντες ότι, επιτέλους, σε αυτή
τη ζωή δικαιώματα δεν έχουν μόνον οι ξένοι αλλά και οι αθώοι Έλληνες οι
οποίοι πέφτουν θύματα φόνων, βιασμών, ληστειών και λοιπών βιαιοπραγιών, και αφελώς
πιστεύουν το αυτονόητο ότι οι πολιτικοί, τους οποίους εκλέγουν για να τους
εκπροσωπούν, έχουν για κύριο μέλημά τους να τους προστατεύουν και να τους
εξασφαλίζουν μία στοιχειωδώς βιωτή καθημερινότητα, ενώ οι πολιτικοί μας έχουν
υποδουλωθεί, οικεία βουλήσει, στην Ευρωπαϊκή Δικτατορία που μας έχει επιβληθεί
εσχάτως (ένα είδος Ιεράς Συμμαχίας του 19ου αιώνος), αφού π.χ.
σύμφωνα με το άρθρο 28, παράγραφος 3 του νέο-αναθεωρηθέντος Συνάγματος του 2001
«Η
Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της Εθνικής
Κυριαρχίας της εφ’ όσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον»!!!
(συντάκτης ο συνταγματολόγος Ευάγγελος Βενιζέλος) καθώς διατάζει μια άλλη
κατάπτυστη Κοινοτική Οδηγία, όπως μας πληροφορεί με δύο αστερίσκους ο ίδιος,
διευκρινίζοντας ότι «το άρθρο 28 αποτελεί
θεμέλιο για τη συμμετοχή της χώρας στις διαδικασίες της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης»!
(Αμφιβάλλω αν άρθρο αυτού του περιεχομένου συναντάται στο Σύνταγμα άλλης
ευρωπαϊκής χώρας!!!)
Όμως όταν η
Ευρώπη φτάνει στο σημείο να μετατρέπει την Ελλάδα σε φυλακή ανθρώπων (Συνθήκη
Δουβλίνου με υπογραφή Κ. Σημίτη),
όπου τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως ξένων μεταναστών ονομάζονται κατ’ ευφημισμόν
«Ξένιος Ζεύς» κ.λ.π. και, εάν ένας παράνομος μετανάστης συλληφθεί, εκτίει ποινή
φυλακίσεως 7 μηνών, όταν δε αποφυλακισθεί και προσπαθήσει να φύγει προς την
Ευρώπη (Ιταλία) ξανασυλλαμβάνεται και εκτίει νέα 7-μηνη ποινή φυλακίσεως, διότι
θέλησε να φύγει από την Ελλάδα, η οποία στην πραγματικότητα από χώρα έχει
μετατραπεί σε χώρο και μάλιστα σε ουδετέρα ζώνη (no man’s land) μεταξύ Ευρώπης και των
δύο άλλων ηπείρων (Ασίας και Αφρικής), τότε ο κάθε νοήμων άνθρωπος
καταλαβαίνει ότι αυτές οι αδιέξοδες πολιτικές πρακτικές δεν ωφελούν κανένα και
επομένως η κοινωνική δυσαρέσκεια διογκώνεται και η κατάσταση αποβαίνει εκρηκτική, διότι η αναλογία ξένων
προς Έλληνες γίνεται επικίνδυνα ανατρεπτική, αφού κανείς εχέφρων Έλληνας δεν θα
ήθελε να έχει την τύχη των Ιθαγενών της Αμερικής (Αζτέκων, Μάγια, Απάτσι,
κ.λ.π.). Δύο εκατομμύρια ξένοι διαβιούν στην αποικιοκρατικού παρελθόντος Γαλλία,
αλλά οι Γάλλοι είναι 60 εκατομμύρια. Τέσσερα εκατομμύρια ξένοι μπορεί να
διαβιούν στην αποικιοκρατική Αγγλία, αλλά οι Άγγλοι είναι 70 εκατομμύρια. Δύο
εκατομμύρια περίπου οι ξένοι στην Ελλάδα και με τάση αυξητική, αλλά οι Έλληνες
είναι 10 εκατομμύρια και με τάση μειώσεως λόγω μεταναστεύσεως,
υπογεννητικότητας και ποικίλλων αιτίων θανάτου (φόνοι, αυτοκτονίες,
υποσιτισμός, τροχαία και μοιραίες ιατροφαρμακευτικές ελλείψεις και υπηρεσίες).
Και επί πλέον
κατηγορούμεθα ότι είμαστε ξενόφοβοι και ρατσιστές; Και μάλιστα με ευρωπαϊκές
οδηγίες πρέπει να ποινικοποιηθεί η Γνώμη μας;! Έως εδώ!!! Αυτό που βιώνουμε είναι δεύτερη Φραγκοκρατία!!!
Εύχομαι να
αντιλαμβάνονται οι Έλληνες πολιτικοί τον Ευρωπαϊκό Μεσαίωνα στον οποίο
διολισθαίνει η Ευρώπη τον 21ο αιώνα και τα Τείχη τα οποία
«ανεπαισθήτως» υψώνονται ολόγυρά μας και για τα οποία ομιλεί ο Αλεξανδρινός μας
ποιητής Καβάφης. Άραγε «πότε θα κάνει ξαστεριά»; Ή μήπως σύμφωνα
με τον αντι-ρατσιστικό νόμο το γνωστό Κρητικό τραγούδι θα ποινικοποιηθεί και
αυτό ως προτρέπον σε επανάσταση;
Με Τιμή,
Ζένια Κατσούλη
Υ.Γ.1. «Μην ελπίζετε εις ξένους και υιούς
νενοθευμένους, ειμή μόνον στην καρδίαν των Ελλήνων την ανδρείαν», Ρήγας
Φεραίος ο Εθνομάρτης. Ξενόφοβος και ρατσιστής ο Ρήγας; Με τον αντι-ρατσιστικό
νόμο θα τον φυλάκιζαν σήμερα οι κρατούντες;!...
Υ.Γ.2. Κι εμείς, Πατριώτες, ας μη λησμονούμε ποτέ τα Ιερά στοιχεία που μας ενώνουν: Η πίστη στο Χριστό, η Αγάπη για την Πατρίδα, οι Παραδόσεις, η Ιστορία και η Ελληνική μας γλώσσα. Και μην επιτρέψουμε ποτέ σε κανέναν να αγγίξει τα Ιερά και τα Όσια του Ελληνικού μας Γένους, Αδέλφια. Να’ στε ευλογημένοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου