Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 28, 2009

Τόπο στους Νέους!

Μπροστά στο δίλημμα…


Του Παναγιώτη Α. Καράμπελα

Υποψηφίου Βουλευτή ΛΑ.Ο.Σ. Α' Θεσσαλονίκης
Επιτίμου προέδρου ΝΕ.Ο.Σ.
Μέλους της Κ.Ε. ΛΑ.Ο.Σ.


Οι επιλογές είναι δύο: ή κάθομαι στον καναπέ μου ή σηκώνω τα μανίκια. Τα επιχειρήματα για το πρώτο γνωστά… Η απογοήτευση από την συνεχόμενη εναλλαγή των ίδιων ανθρώπων στην εξουσία, πρόσωπα γαντζωμένα στα έδρανα τους, παλιές ιδέες, χωρίς μεράκι, αγάπη, χωρίς ανιδιοτέλεια και όραμα. Κανείς τους δεν αξίζει, οπότε πηγαίνουν στα αζήτητα. Εύκολος, λοιπόν, φαίνεται ο καναπές: «Δεν τους ενοχλώ, δεν ασχολούμαι, δεν σκοτίζομαι.»

Οι αποφάσεις τους, όμως, με ενοχλούν, αυτοί ασχολούνται και τελικά, με σκοτίζουν! Η Ελλάδα υποφέρει από τα λάθη, τις παραλήψεις, την συσσωρευμένη αδιαφορία ετών. Σε αυτούς δόθηκε πολλές φορές η ευκαιρία. Ο χρόνος όμως τελειώνει. Τα περιθώρια στενεύουν. Δεν δικαιούνται οι ίδιοι άλλης ευκαιρίας! Πρέπει να πάρουμε όλοι μας τολμηρές αποφάσεις. Η κλεψύδρα αδειάζει και παράταση η Ιστορία δεν δίνει…

Σηκώνω, λοιπόν, τα μανίκια και παίρνω το δύσκολο δρόμο. Δρόμο ξεβολέματος, προσωπικής στοχοποίησης και Αγώνα! Σηκώνω τα μανίκια υπέρ όλων. Και των ανήμπορων και των καθισμένων στον καναπέ. Και των ζωντανών και των αγέννητων. Αποφάσισα να τους ενοχλήσω και να ασχοληθώ! Είμαι νέος και δεν επιτρέπω στον εαυτό μου άλλο δρόμο. Είμαι νέος και δεν φοβάμαι τις προκλήσεις. Έχω όραμα, πείσμα, μνήμη και φωνή!...

Σε αυτήν τη προσπάθεια πρέπει να βοηθήσουμε όλοι! Ο καθένας από το δικό του χώρο, με τον δικό του τρόπο. Χρειαζόμαστε οραματιστές μα και τεχνοκράτες. Μεγαλύτερους με εμπειρία αλλά και μικρότερους με πάθος. Το κενό που πρέπει να καλυφθεί μεγάλο. Όμως, δεν υπάρχουν μάχες που δεν μπορούν να κερδηθούν. Στο τέλος όλα εξαρτώνται από εμάς! Ούτε το «ξανθούν Γένος» θα μας σώσει, ούτε άλλοι «ομόδοξοι» θα τρέξουν για εμάς! Εσύ κι εγώ συναγωνιστή… Επιτέλους, για μια φορά ακόμα, ΕΜΕΙΣ!


Αναδημοσίευση από το περιοδικό "ΑΠΟΔΡΑΣΗ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου